Måndag 20110912

God morgon, barnen sover så jag passar på att få i mig mitt morgonkaffe i lugn o ro. Helgen har varit lugn, i lördags va jag och tjejerna i stan och träffade min farmor. Vi köpte även en resa till Stockholm i slutet av oktober åker hela familjen till huvudstaden, väldigt trevligt tycker jag men det är nog värre med pappan. Igår hade vi äppel paj här hemma när barnens farmor och farfar va på besök dom hade med sig nya kläder till barnen Vincent han fick en otroligt fin och mjuk fleecjacka, Bilar 2 byxor och en Bilar 2 tröja. Jätte fint!

Vincent ska på dagis idag mellan 9 - 14, så vi får se vad jag och tjejerna hittar på idag. då var det dags barnen vaknar.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback