Fredag

God morgon här hemma har jag och Saga varit vaken sen klockan 6, Engla vaknade en stund efter och Vincent kom upp strax efter sju. Pappan åkte lite senare till jobbet idag så jag fick gå in i duchen innan klockan 5 ! (låter som jag aldrig gör det men det brukar bli på kvällen eller när någon hjälper mig med tjejerna)
Igår hade vi besök av bästa Lina som gick med och hämtade Vincent på dagis. Efter dagis så blev det pizza för deras del. Vädret ute idag bjuder på fint höst väder, blå himmel med sol och lite små kallt riktigt skönt. Så idag ska det nog bli en promenad, skulle även behöva grov städa lite hemma. vi får se vad dagen bjuder på.


mammas prins innan dagis


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Mikaela!



Jag tycker att du är fantastisk som roddar 3 små och hemmet! Kram från grannen!

2011-09-19 @ 19:49:46

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback