Fram och tillbaka

Då var vi hemma igen efter en snabb vända till backaplan. Då var vi två paket rikare av blöjor och 21liter rikare av ersättning. Flickorna dom kom hem med lite roligare saker än mat och blöjor som jag. Till dom hittade jag en tunika ifrån kapphal och en body ifrån Lindex.  (dom fick varsin) Min son blev inte lottlös han heller utan han fick kritor så nu ska de målas teckningar som jag tänkte pryda våra otroligt fina väggar!

När jag väl är hemma och ska lägga upp blöjor, vika ihop tvätten och flytta på det som inte ska vara på skötbordet. Då hittar jag det blöjpaketet som jag trodde va slut, men det va skönt att få komma ut en sväng! Klockan 4 kommer pappan hem så nu ska jag ta vara ppå det tysta här hemma


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback