En trött mamma

Fyfan vad jag är trött! 3 barn och ett hem tar på krafterna. Men jag älskar mina hjärtan. Gårdagen var jobbig tjejerna skrek i stortsett hela dagen utan en minuts blund och på det kom en trött Vincent hem ifrån dagis.

Imorgon så ska Vincent egentligen vara hemma som att han bara får gå 15 timmar i veckan, men vi bytte en dag från nästa vecka till imorgon ist. Skönt det för jag klarar nog inte av att ha dom alla en hel dag speciellt inte när tjejerna inte är glada. Den här dagen kommer nog inte bjuda på mycket fören Vincent ska hämtas på dagis klockan två. Nu kanske det är dags att starta en tvätt...


Mamma älskar er även fast ni är duktiga på att skrika


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback