En blogg, Just de

Jag är rätt dålig på det här! Men det är inte det lättaste att få tiden att räcka till allt först o främst mina barn och dom tar mer tid än vad som finns tillgänlgit på ett dygn. Det blir inte heller bättre att vårat internet lever sitt eget liv och vill enbart funka när de känner för det.

Men det händer mycket hos oss den senaste tiden. Mammas kille har blivit stor och börjat på dagis. pappan är tillbaka på jobbet och jag o tjejerna tillbringar tid hemma. Förra veckan var det inskolning av Vincent och det gick jätte bra så den här veckan har han varit där själv mellan 9 - 14 och det ser ut att de går lika bra när han är där själv utan pappan.

Som att pappan är på jobbet så bettyder det att jag är själv med alla barnen tills 06:30 - 09:00 och 14:00 - 16:00.  Och jag lovar er det är nog det jobbigaste som finns. Tvilingarna skriker Vincent passar på att göra allt de han inte får göra tex dansa på bordet, smeta ut saft på bordet och lite till. Men han är duktig min prins han går hem o till dagis utan vagn, det tar sin lilla tid för på vägen ska han lyfta på varje brevlåda, gå in på varje tomt speciellt dom med frukt på gården!

Nu är det dags att mata tjejerna återkommer senare.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback