Onsdag

Då var det några dagar sen sist. Helgen blev lyckad samma med dopet dom fick otroligt fina presenter. I fredags kväll/natt kämpade jag och Matilda oss igenom våra första tårtor med sp. Dom blev riktigt fina för att vara våra första men hade vi vetat att det skulle bli 4 tårtor över så hade vi nog gjort dom 2 som blev uppätna finare! Det var en lyckad lördag.

Resten av helgen gjorde vi inte så mycket mer vi var nere på bowlingen och kollade in matchen. Jo jag testade hummer för första gången i livet och det var ingen höjdare, kräftor är inte heller i min smak jag håller mig till räkor hädan efter.

Pappan började en ny arbetsvecka i måndags och Vincent en ny dagis vecka. Vincent går på dagis nu varje dag mellan 9 o 2. Jag och tjejerna vi tillbringar tid här hemma och hoppas att vi ska få våra fina vänner på besök! Igår dök bästa lina upp och var här i någon timme!

Det är ett riktigt skit väder i Göteborg just nu och är inte alls sugen på att bege mig ut för att inhandla dagens middag. Får gå igenom frysen och se vad vi har så hörs vi senare

Korten nedan är två tavlor tjejerna fick i dop present av Lina Börjesson


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du har en bra dag:)



Jag har lagt upp en liten bildbomb på min blogg av teckningar jag har gjort, vilken tycker du är bäst?



kram

2011-10-19 @ 12:36:39
URL: http://ninnah.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback