Fredag

God morgon där ute här hemma vaknade inte Vincent förs klockan sju så idag har vi en halv pigg mamma i huset! I natt har det varit riktigt kallt ute och det känns verkligen här inne. Får nog boka in en fint besök på Ikea och köpa ett varmare täcke och filtar!

Har än inte varit utanför dörrarna då Vincents farmor lämnade han på dagis helst hade jag nog velat stanna inne hela dagen tills det är dags att hämta prinsen på dagis men jag har inget kaffe och inte något till tårtorna så idag ska det handlas choklad o grädde. Ska nog ta en vända med min bästa vän dammsugaren och herr skurmopp om tjejerna tillåter det så klart. Hoppas ni får en fin dag där ute, nu ska jag ta tag i det verkliga livet


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback