Så lika men ändå så olika

Idag är det två månader sen tvillingarna slog upp ögonen för första gången utanför magen. Det har varit två underbara månader men ändå de jobbigaste, Vissa dagar önskar jag att dygnet har fler timmar och att fler armar ska växa ut. det behövs verkligen när man har en 1 åring och två tvåmånaders, men jag älskar mina barn även fast det ibland är kämpigt att hinna med allt och att få tiden att finnas där till allt.

2011-06-18 till 2011-08-18
Engla har gått ifrån st 44 till 56 och älskar att få spendera tid hos pappa speciellt att få sova på hans bröst, att sitta i bärsele är inte fel det heller.
Saga har gått ifrån st 44 till 50 men använder 56 som storasyster, lite stort men den funkar. Hon har nog inte bestämt var hon vill vara men hon trvis bäst när man bär runt på henne, hon vill se och sitta med överallt.
Dom både är väldigt starka i nacken, och kollar gärna runt. Engla är tvilling 1 och Saga 2 så på vikt fronten väger Engla fortfarande mer och även på längdens så slår storasyster lillasyster.


bara några minuter gamla
Här är min tjejer bara några minuter


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback